Naturmotiv – Photos From Nature
Bli med på naturopplevelser! Welcome – Join My Photo Experiences! (C) Marius Park Pedersen

Malerisk i Oslo

img_2676

Maleriske farger på himmelen. Toppåsen, Oslo 1.April 2009

Picturesque in Oslo today

img_2668

 

img_2666

Nå er tiden startet for vakre bilder fra himmelen.

The spring has begun for many beautiful photos .

4 kommentar to “Malerisk i Oslo”

  1. jeg er også fascinert av farger på himmelen.. men så det sånn ut i går? Jeg må ha stirret for intenst inn i skjermen.. urk!

    Her er tre av mine himmel-blogg-innlegg:
    http://26660.vgb.no/2009/03/09/et-bilde-a-hvile-%C3%B8ynene-pa/
    http://14947.vgb.no/2009/01/12/ser-du-lyset-eller-skyggene-carpe50/
    http://carpediem52.wordpress.com/2009/03/19/vartegn-jeg-er-pa-leting/

    Ja, jeg har tre blogger.. litt forskjellig type innlegg på dem. 🙂

  2. Heisann! Ja, himmelen var slik i går, men det varte vel ikke så veldig lenge. Var en stund mellom kl 18-19 tenker jeg. Hvis du er fascinert over farger på himmelen så har vi noe felles. Det kommer nok en del flere himmel-fotos her etter hvert. Jeg har en rekke slike bilder på Facebook. Her er et av syv album som et eksempel: http://www.facebook.com/album.php?aid=197777&id=791650248&l=0f8f4d7a5e
    Takk for kommentaren! Ha en fortsatt suveren uke !

  3. Himmel blir man ikke lei av å beskue. Flotte bilder og nydelige farger. 🙂

  4. Nydelige farger!
    Du er vel klar over at det er en internasjonal gjeng som hver fredag legger ut bilder av himmelen?
    Selv er jeg ikke med der, men kanskje du lyst 😉


Legg igjen en kommentar

